Skavfötters å husvagn

Drömt helt galet. Bara galet.
Å nu när ja vakna trodde ja vi låg skavfötterns.
Duktigt. Såg precis ut som huvet nere brevid mina fötter.
Men visa sej vara fötterna hans :P
Ser ma dåligt så ser man dåligt å sover ju inte mä brillorna på ;)

Ja idag blir det lite marknadsglos.
Sen blir det rajraj. Var rajraj e ännu inte 100. Vill ju ha sunshine. Jävlar i mej va kallt det blev igår kväll.
JAG grillade igår å det blev het utsökt gott!!!

E ju grill säsong så får si om en ska fixa å grilla nåt idag mä.
Å iafton blir det öle :)
Men mä en tanke i huvet bak att imorgon är det söndag
(o)sköna söndag.
Söndag som i att vara bakis som jag vet inte vad.
Söndag som i att börja jobba redan 19,00
Söndag som i att det ska bli väldans varmt imorgon.S
söndag som i en otäck dagen efter ;)

Måste ta det lungt ikväll. Hur det går vet man inte det återstår att se.

Igår kom puppe hem.

Ska upp å väcka han nu.
Frukosten redo att ätas ska ja säga.
Ägg å fil å müsli.
Nån brödrost i huset finns inte å är inte överdrivet förtjust i rosbröd utan brödrost så att säga.
Så det blir varsitt ägg lite kaffe å fil & müsli.

Godmorgon alles. In i dimman ikväll by dä väj ;)

Kommentarer
Postat av: Fidde

Gumman inte ser väl mina fötter ut som ett huvud väl.

2009-05-30 @ 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0