Matigt god middag- ja tack :)

De är kväller. Dushe ropar på mej att ja ska komma å dusha
Räkorna ska tina klart sen ska ja tippa ner dom i salladen, givetvis spara några te missarna.
Tänkte glosa lite teve innan det blir sängen.
Skänka ett öga åt rent hus å få lite lite äckeloträckheter :P
Msn verkar bara vägra gå för mej. Eller så är det datorn som inte e klar nog.
Aja.

Så står på shemat diska klart.
Liiiiite har ja fått gjort idag iaf.
Lyckades hitta på 4 skokartonger mä skor. Tjohhej. Där bland mina välanvända å det enda par ballerina jag har.
Väl insvettade av 2008 års sommar. Men vad gör det.
Kan inte ens kalla det ballerina för de är inga.
Annars äger ja nog inte nå sånna nej.

Ska JAG bli ägare till en Cliniqe parfym?
Hörde talas om det via Fidde, att han doftat på en så god doft som han nästan köpte. Priset låg närmare 1000 kr än hundra.
Alltså som han skrev 690 spänn... Galet mycket pengar.
Jaja. Token gör som token tänker så att säga :)

Nu ska ja skynda diska klart å strutta in för en snabb dush sen smutsa ner teven mä rent hus å äta min milla god jääädrigt god sallad vid teven. Sen blir det sängen. Läsa sova vakna tooooorsdag. Härlig dag på jobbet- hoppas på det. Visar sej. Ombygg hit å dit? Jajamän, antar det...  :)
Fan 4:e inlägget för idag. Har ja inget liv?
Dåligt mä inspiration när vattnet slår mot asfalten. Regnet alltså..
Skyller på det iaf. Låter bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0