Åska å drivis

Det va väl ett hiskeligt blåsande.
Stolar vält.
Blommor rasat från bord.
Konstigt då. Nä, när hela vaxduken blåst ner å lagt mina stackars påsk liljor på backen.
Reste upp dom å ställde dom under grillen :)
Har vinden gett sej eller e det bara ja som inbillar mej?
Int har ja lagat nån stor sallad än inte. Frågan är när ja ska göra det? Iaf druckit en kopp java å vart iväg mä key te svär päronen.
Tvättar en maskin, ska la hängas snart det.
Tänkte kolla in i garderoben efter lite mera göra mej av med objekt. Men så kom alfons som en blixt från en klar himmel :)

Vad har ja gjort idag sedan ja kila te omklädningsrummet 14.00???? :)
Bra fråga. Tja, gått te affärn hem. Käkat. Kollat tv. Surfat. Pratat mä katterna, matat katterna. Pratat mä fåglarna.
Vart iväg..
Talat mä mor. Ska dit hän emöru å låna ut madrassen te far.
Han å R ska ju te H´s lya på Kungsholmen nämen nämen jomenvisst.
Bostadsrätt i all rätt.
En lita etta som kosta skjortan å ska visst vara väldans tjusig.
Så dit ska di herrarna kinde v 24 å det ska läggas golv å det ska tapetseras :)
Spännande.
Iaf så innan ja begav mej ut till min lilla söta ärta till bil *ler*
Så börja det så klart mega regna.
Å så lät det som en åsksmäll.
Näh ingen åska idag tänkte jag.
Men tji fick jag. När ja brumma iväg i lilla ärtan så kabrak small det fast ja hade rätt högt på radion.
Ushanimejje :(

Aja.

Ne nu ska ja kasta in ögona i garderoben en rajd innan puppe ringer å dolar ordning bättre version på mns eller msn ;)
Såååå var det dä hette ja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0