Semester :)

Idag ska det:
Hämtas varma skor.
Fixas fram nån kärra te skotern
Gäsas te Glaningen å fiska abborre.
Få se om en får. Huuuundra år sedan en Milla som jag pimplade. Så det ska bli intressant.
Måste(?) i säng tidigt ikväll.
Hur nu det ska gå?
Ska åk te Ullared emöru å planen är att resa från berget 06.00
HUR ska det gå???
Vi 2 som är segaste i världen???
Alfons folket ska gå upp mitt inatten eller? :)

Igår efter skoter rajden blev en frusen så elda lite å dona. Käka grillad korv.
Sen på kvällan blev det hemma gjord kebabtallrik gött :)
Slank ner nån öl å sen mitt i natte hoppa vi ner i en tunna som va alldeles för kall för sitt eget bästa. Så nån så dära väldigt skön badstund blev det la inte. Aja.
Frös in å kasta oss i dushen efter att vi plågsamt sänkt varsinn Irish Coffey i tunnan..  ;)
Å tjopp ner i säng vid halv 2 :)

Semester idag då. Härligt...  :)
Ska iväg å pimpla snart. Eller snart. Dröjer väl om en säger så men vi ska iväg. Jag kan ju börja mä att klä mej. Tjopp tjopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0