Dum vattensäng?

Ja då va det tisdag väl? Rätt nyvaken nu. Eller ja. 50 min sen. Men känner mej ändå rätt nyvaken.
Natten har för min vakenhet gått ganska bra. Men jobbmässigt har det vart ganska segt å en hel del krångel.
Nog om det.
Snöt snoken lite grann några ggr.
Hosta lite torrt. Tyckte synd om halsen som gjorde ont.
Glad å lycklig(?) när klockan blev sex å man fick strutta å byta om å dra hem.
Fidde käka frukost å jag fick gå å lägga mej.
Va som befarat.
Vakna idag mä öm hals.
Öm hela kroppfan :(
Å huvet ska en inte tala om. Dunka som fasiken.
Nu till problematik a la Milla ej vill.
Snor i nos ok. Men att känna sej så hära hängig a ja måste vara hemma kan inte jobba. (Lögn)
Är inte kul.
Jag kan jobba De är många timmar te ja ska jobba å de är bara nu när en precis vaknat som en kan känna sej så hära seg å ush jag kan inte göra nåt å jobbet vill jag men kan inte gå till.
Gillar inte att min sjukdoms statistik. Eller sjukjox a vara hemma från jobb blev hela 2 ggr 2008 :o
Icke gilla icke.
Dels effter Srf i somras. Blev dålig mä dunder å brak. Förkyld som en gnu å värkande kropp. Efter ett par dar hemma va ja åter på benen å arbetade fredan :)
Spåra ur rejält natten från annan dagen då ja fick magsjuka. Så 2 sista jobbdagara 2008 vad är man då? Jo sjuuuuuuk.
Hatar å vara hemma sjuk.
Visst de e väl ingen som tackar mej för att jag kommer där mä rinnande noså en kropp som ej är 100 att jobba mä Men peppar peppar så håller ja då min statistik för sjukdom tämligen lååååg. *gilla*
Så alltså mä detta sagt. Känner mej risig nu. Men efter att ja druckit varmt kaffe å käkat frukost så känns det liiiiite bättre :)

Å till det mä vattensäng då...
Sover hur skönt som hellst om Fidde ligger i den mä. Ligger ja själv så blir det jussom å luta å ja sjunker ner mera.
Testa förut att lägga kuddar högre upp å ligga längre ner men hjälpte föga. Så imorgon blir det nog jag som får förpassa mej till sängen på övervåningen.
Å känns som visst kan ja ligga där likväl.
Känns ändå på nåt vis bättre(?) å ha sängen på övervåning.
Aja. Nu ska ja ta å plocka undan mugg från frulle å torka av bordet lite. Bädda sängen å kanske kasta på nån klädpalta innan jag gör nåt vettigt.
Kanske ska värma lite vatten å dricka lite mera varmt sen. Lite the å så dära.

Bangar la inte för att lattja iväg te jobbet ikvällan inte nej :)

Få se om Nenne damen kommer på fika idag ist. Ska å hämta djuren sen å :)

Å nu ska ja kolla om de e nå glöd eller om det sket sej totalt i kammin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0