Huve som värker

Va fan. Vaknar å huvet gör ont. Vadan detta??
Värmen? Vätskebrist?
Värmen INNE på jobbet?
Kaffebrist huvevärk?
Stel i nacken huvevärk?
Aja.
Blev direkt på tablettos.
För är det nåt en hatar nå fruktansvärt så är det huvevärk. Bläääj.

Jaja.
Ja som sagt. Gården börja få vacker form utan bilar som står å skrotar.
Ja nu e det ju bara egna bilar kvar då förutom den röda loppan utanför fönstret här då. Han skulle komma å hämta den efter 2 idag. Å än har ingen dykt upp...
Visserligen är fem över tre efter två men ja.

Garaget ska väl plockas ur så den dära vinterleksaken som en del kallar den. Kan köras in där. Frågan är de om de är nån ide?
De är ju vinter se om x antal måndader. Men vet ju inte om de blir vinter som i kallt å snö förän i januari eller som i dec. som det ska vara :)

Nog å snö å skotrar nu. Nu ska det vara sommar å man ska svettas.
Jag är fortfarande avensjuk på Nenne som har semester å en på mitt skift som har semester.
Men jag har mitt kvar ja.
Är det dåligt väder hemma får vi väl söka upp det fina vädret då :)


Fidde den luringen har helg redan. Somliga har det bra.
Han tog ledigt emöru. Gjorde han rätt i.
Vart själv fan 3 jävla dar. De är som vanligt.
Så ja går ut å gör sista natten klöa tio ikväll sen får jag helg klöa sex emöru bitti. Najs najs :)

Få se va ja ska göra för "nytta" idag då.
Vi ska fasen plantera ner tomaterna i större krukor. Å kryddorna mä.
 frågan är den de om jorden räcker dock..
Öppna ju sista 25 liters säcken förra veckan. Men ja. Det återstår att se...
Nu e dock kruxet finns det krukor? aja, det får vi söka på.

Nu ska ja kasta upp det hära å sen om ja inte glömmer av ska det in en bild på en ros.
En ros som låg på sängen igår morse ;)

Säg den kvinna som inte gillar det? ;)
En ros på sägen som ett sov gott. Det ni brudar ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nja det har vi inte pratat nånting om, så jag vet faktiskt inte hur han kommer dit isf :P Han får gå haha ;) nejdå så elak är inte ens jag :) På lördag sover jag nog hos mamma tror jag, om inte Daniel väldigt gärna vill ha hem mej direkt på kvällen :)



Jag vet inte riktigt, men Lotta hade ju förfest förra året iaf så jag trodde först att det skulle bli lika i år också, men hon skulle höra av sej när hon visste hur det skulle bli :) Skulle vara kul om hon skulle ha det iaf! Ok, ja det måste vara skönt o ha husvagn på såna här tillställningar! Vill också ha :)



Hmm vet inte riktigt hur jag ska förklara, men där i södra hörken där man går på nån stig för att komma fram till själva stranden. Det ligger lite sommarstugor runt omkring. Vet inte om du vet var jag menar, men där var vi iaf :P

2009-06-25 @ 16:17:19
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0