Resorb isälle för rödvin :P

Frågan är hur man prioriterar?
Slank förbi apoteket å handlade lite resorb vätskeersättning.
Bra för utlandssemester även sem i detta land :)

Det blev ju några slantar på kläder igår. Inte mej emot. Hade nog kunnat skramla fram mera plagg om jag varit villig att testa mera bara :)
Fick även ett stämpellprt på J där man fick stämpel för varje 300 kr å sen när kortet var fullt får en 2 eller 300 kr rabatt :)
På kök nr 7 tror ja det var. Trevligt.

Jo när damerna skulle hem te sitt så tänkte jag då kan ja springa förbi systemet då.
Inget vidare kul å ränna på stan själv. Bästa shoppingen kanske gör man då.
Men roligare mä sällskap.
Men inte blev det nån vin flaska/box på systemet inte.
Ne det blev ist ett paket resorb på apoket.
Jaja.
Vin finns det men ej rött.
Ska man sitta i skogen å findricka rödvin?
Kan så vara men ja. Får si om herr F köper nåt idag. Annars finns det som sagt vitt.

Natten har varit ombyggnad. Vad annars????????????
Många långa timmar.
Sen gick det förträffligt bra :)
Natt nr 5 för denna vecka sen har man gjort denna låååånga nattvecka.
Å nästa vecka jobbar jag F Y R A dagar. Sen jävlar smäller det till å även en Milla som Jag får semester.
Härregud va underbart. Bara ordet smakar ju underbart :D

Ne nu ska här ätas lite frukost.
Sen ska det gäsas å kika om det finns nå trevligt på DD. Öl alt groggvirke.
Sen måst saaben testas om den går att få igång.
Å halv fem ska det slitna testarna väck :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, jag kommer att ta en dusch imånbitti :p Men det går nog fint :)

2009-07-16 @ 21:15:18
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0