Inneboende ;)

Tisdag. Vet inte vad det känns som för dag. Å igår kändes det inte som en jobbat alls. Knepigt.

Lyckades hålla mej vaken te halv fem i morse sen somna ja toksnabbt å börja dribbla å yra om nåt ;)  bra på detta kinde.

Tur man är bra på nåt kanske? =)
Kasta ett sms te herrn igår innan ja gasa hit, att jag va på väg..
Fick te svar att de va problem mä vattnet.
Hemska tanke ju. El å vatten är ju kinde nåt en är rätt beroende av...

Bjöd således in att Fidde skä bo hos mej.
Känns som varför skulle jag inte släppa in?
Ses ju ändå var dag så. Lär dock fixa en nyckel så han inte behöver stå ute å vänta om ja ska iväg eller nåt å så.

Skulle jag bo här skulle ja va helt knäckt. Inget vatten.. Jussom hjälp ush å fy.
Kanske för att en är lägenhetsboende.
Även om ja bott i hus hela min uppväxt. Men inte hus mä egen brunn...

Aja, de är en sak i sej att ha någon boende hos sej, Jag tror å vet (?) att de kommer gå bra. Tråkigt nog att de blir som det blir pga omständigheterna. Aja. Det blir nog bra i slutändan.

Ska jobba natt inatt. Känns inte så inspirerande men har ett jobb så gnälla ska en inte ;)

Vid hemkomst te mej är det diskning som gäller. Plocka ordning lite å ev. fundera på att ställa om lite i möbelemanget. Vill ha sovrummet i lilla rummet.
Men vet inte. Det blir så uppradat å ha skåpet å datorn där jag har sovrum nu. Vet fasen inte. Svårt.
Får se. Å andra sidan har ja dörr å stänga om ifall sovrummet blir där.
Får se får se.

Int har en fått iväg beställningen te Ginza heller. Blev nåt på 1100 spänn beställt iaf. Funkar det mä ;)

Kladdar nån mera rad sen. Ska la iväg hem introducera sambon i mitt liv.. fast det känns som nån introducation inte behövs ;)

Ajö!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen, hittade på dig här! Kul! :)

2009-01-06 @ 17:13:01
URL: http://ladyluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0