Helgen slut

Söndag idag då. Dagen som i "ångest"
Ska man iväg å jobba natt så är det en lätt "ångest" iaf.
Men men. Går bra bara man kommer dit hän.

Kallt ute. Kallt deluxe mega värre :o
Fixade å dona hemma igår men inte vet jag om de blev nån skillnad.
Är väl så när man är som ska bara hela tiden. Rätt skönt endå att vara sådan då man vet det finns fler än en själv som är så...

Kom iväg te Fidde sam tid igår som freda. Det vill säga straxt före halv nie.
Kall som fäsen....
Å det blev basta rätt omgående å det va sååå skönt. En öl å en halv melon.
Basta en timme å sen upp. Lite teve å en öl.
Junior hockey på tv.
Sverige vann mä 4-3 (va det nog) dåligt insatt men ja ;)
Lite kex å ost å en kopp kaffe för att hålla sej vaken.
Ide att ge upp efter 02.30 efter att ha blängt på lite Gustav.
Så typiskt en ska fan inte kunna hålla ögena öppna när man behöver.

Dagen D som i söndag.
Käk hos päron står på "shemat"
Fisk.. Hoppas gott. Säkerligen.
Paketbyte å kaffe mä Nenne sen mot kvällan. Halv nio är ju helgen slut å det känns ju inte såå bra :(
Hellre ett arbete, men de dära tidiga jobbiga 20.30 börja de e tuuuungt :(


Skriver mest bara dravel nu. Skriver mest för att fingrarna glider runt på tangentbordet.

Har en plan i mitt huve inför helgen. Måste höra mä Rob-Lott m fl. om de kan vara av inresse att göra nåt sånt jag har som plan i huvet. Vore skoj.
Kanske en helvit helg vem vet.

Nenne ska flytta jö :)
Verkar vara rätt bra mä ögon som sett annonsen. Bra det. Skillnad mot när jag skulle sälja min lilla bostad :(

Ne om man skulle ta tag i dagen. Ta en dush klä sej å vakna till liv. Lite musik på,
Lär surfa in på Ginza å beställa lite skiver. Finns så mycket jag vill ha, Å så har ja lovat min bror en försenad julklapp som ja lär beställa.

Ja.
Mycket dravvel. Inget annat jag väntat mej hamna här i text.
Alltid roar det någon. Om inte annat mej själv. Milla är Milla med eller utan brilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0