Dag 6

Jä, tisdagen lider mot sitt slut å snart dax även för magen att mättas.

2h te de är dax å dra te jobbet å blev bara tjopp extremt sugen på att surfa hem nåt :)
Ska förvisso surfa hem lite skivor men nån väska.
Nä inte nå ja köper på postorder inte.
Såg ju en så fin(?) enkel svart på ålle när ja å Nenne klämde å kände runt.
Blev avglömt att köpa å på så vis slapp jag ju ännu en väska. Jag som inga har ;)
Mycket vill ha mera.
Så är det väl alltid.
Är man väskoman så är man.

Ah doftar mat. Kurrar i kistan.

Ska försöka träffa bruttsen nån dag.
Hoppas Lott håller sej i stan då :P

Ne nu ska ja chattra lite mä Roberto å se om de kan tänkas bli nå te helga :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Heej! Hoppas du ser detta :) Jag har inga pengar på mobilen...sm vanligt ;p Ja jag vill träffas imån, men efter kl.12 isåfall för jag är på kurs tills dess :)

2009-01-06 @ 21:29:01
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0