Brocoli lånat skor?

Galen torsdag.
Surrat mycket tok ännu en natt.
Babblat om brocoli som lånat mina skor... Hur fan kommer man ens på tanken att få ihop nå så galet???
Börjar ju undra om en har nån form av störning i huvet ;)

Å precis före åtta så babbla jag om urkörning å att "dom inte kom å bytte av  mej" Gjorde ett sortbyte från Grape tonic å flaskorna bara rasa på bandet.
Å till saken hör att ja svettades när ja vakna så vet inte. Har jagat runt i sömnen kanske?
Hade då tagit allt täcke så ;)
Aja, knasiga drömmar å skulle på sätt å vis vilja höra allt babbel jag har för mej.

Gårdagen va rätt bra? Jobbet gick relativt soft. Va väl nån dola å te å köra vagn fram å tebax mä flasks.
Påminner galet mycket om tiden på burk så man fick springa fram å tebax ett antal ggr per skift om det jävlades.

Efter jobb traska hem. Tv, äta hårdbröd å fira lill lördan mä lite rödvin. Gott sådant. Kraftigt tjockt gott!!!
Länge sen en drack vin. Länge sen eller evigheter sen man körde en "bläcka" på vin.
Kanske för att de är så gott mä öl? :)

Torsdag igen å redan.
Igår va det nära eller såg ut iaf att vara torr asfalt. I morse när en vakna, tro ä eller ej men 20 min före kl (7.55)
så va det snö ute å sju minus. Inte mycket snö men så pass att det täckte backen å genast va det åter ljust....  :)

Tänkte min avi från Ginza ska komma nån gång. Sugen på nya skivor. Iåf så Def Leppard om ja nu beställd den...
E väl samma en som Fidde bränt te mej.
Liksom Celine Dion en gamal som ja lyssnat mycket på förut...

Jo men visst å bror ska få sin försenade julklapp nr 2.
Alkomätare å en Iron Maiden t-shirt.
Jäää. Känner för att shoppa loss på cdon.
Om de fortfarande kan vara 2 cd för 49kr st....
Hitta lite gött där ja skulle kunna bränna cash på. Å till skillnad från Ginza där en behövde handla för 1200 vilket vi kom upp i, för att få fraktfritt.
Så e det "bara" 600 på cdon.
Så ska nog lätt komma upp i den lilla summan om jag får som jag vill ;)

Ne.
Dagen ska bestå av förutom arbete:

Plocka undan ren disk
Diska
Bädda rent i säng
Hänga tebax lampor i fönster
Äta mat (gör man ju varje dag)
Mmm ja.
Mera ska ja nog göra men kommer saker i mellan.

Är man som en alfons å hänger mä en alfons så vad blir det? Jo dubbel alfons a´  ska bara  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0