Beställning?

Hur ska en bete sej när man sitter å ska beställa hem lite nytt te cd stället å kommer på sej själv mä att inte veta vad en vill ha?
Gamla goda grejer som man blir nostalgisk av jo. Men vad?
Pop rock sk. euro techno.
Sånt kan vara så najs å höra mä.
All musik / den mesta har iaf nåt att falla tillbaka på..
En del kan en int lyssna på vid fest. En del kan en då rakt inte höra på om en ska städa.
Så vad ska ja nu då surfa hem? En t-shirt jomen visst. Powerslave Iron jäää.

Magnus Uggla?
Ice Mc å alla di dära gamla dängorna från kära 90 talet.


Dagen d som i söndag igår gav mej ett samtal en timme före jag skulle börja arbeta.
Va helt inne på att få telfonförsäljare i andra luren å drog en taktik i huvet.
Visa sej att det va ang nattens jobb.
Jobba fm ist.
Surt ja. För en timme te en skulle börja.
Sköööönt av den anledningen att sönda natt är så fruktansvärt plågsam.
Så kunde fortsätta kaffe dejten mä Nenne.
Blängde lite kort å kom fram till att göra en sak av ett av dom.
Återstår att se NÄR jag fixar det.
Checka lite film sen jag å Fidd. Han dola å greja mä min dator så den blir bättre å bättre.
Hurra kinde.

Blev inte te å kolla klart filme. Sällan det blir så..
En dush sängen å sova. Sov galet skönt. Jag som laddat för att jobba natt somna rätt fort endå.
Vakna dock hemska 04.11 i morse toa. Å sova knappt 40 min te.

Dagens arb har vart si å så.. Lite trassel krången å så dära som det ska vara..
Eller nåt.
Nu e jag iaf ledig te tisdag kväll 22.00
Plågsam mä natt, men skönt.
Faktiskt.

Käka lite food efter jobb.
Slöa å ta dush sen dra på 25 års firande. Smörgåtårta å vanlig tårta å hemma vid elva.
Plocka lite grejs å dra hit te herrn. Lite dola så inte så mycket vatten...
Knoppa in ca 30 min jag å ska försöka så gott det går vara vaken te finalen e klar mellan Kanada- Sverige.. Junior VM.

Jä..
Int kommit in i det hära mä blogge än. Ska väl ha kortare inlägg å uppdat oftare månne men det kommer la. Lite ovant i början. Van att skriva en halv novell när en väl skriver ju..

Ah lite sugen på att checka utbudet emöru i en butik....
Nej behöver inte nåt men endå...  :)
Aja. Kanske kommer några rader te snar..
Trött tröttare tröttast.

Där blev det nån dola. Div. ord ang spelandet  ;)

//Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0