Tisdag

Då va det tisdag då.
Nattens arbete precis som första natten ( te måndan) har dunkat å gått i ett känns det som.
Käkade smörgåstårta inatt å en bira te dä. Lätt sådan så klart. Faktiskt väldans gott mä lättbira.
Ja iåf mot starkbira blir det väldans blaskigt.
Minns när vi va å käka på China när Robert blev mä. Då blev det en lättisbira.

Undrar vilken dag man ska träffa brudarna denna vecka? Nå damer? Vad säger ni? Vilken dag vill/kan ni ses? E lite små sugen på att åka te Borlänge.
Vet inte dock om de är nödvändigt? Sist ja va där så handla ja ändå just ingenting. Kanske för att jag är sådan klok människa som inte shoppar onödigt som ja ej behöver???? :P
Jo, en sak skulle ja behöva. Å de är en ny jacka. Till våren. Den dära äckliga vidriga ljusblå svettjackan bläääh.
Å så har ja den beiga Puma som ja inte gillar. Gick inte att färga den pga nå speciellt material. Å själva jackan är det ju inte fel på egentligen, bara jag som avskyr att den är just beige. För de är ingen färg för mej.
Bla bla bla.

Knalla hem i morse å kallt som saten va det.
Precis som morronen före mä.
Kom hem. Nio, nästan tio minus.
Fidde satt å käka frukost å jag hade bara att göra mej klar för sängen sen hoppa under täcket å soooova :)
Sköööönt.
Sovit gott men vaknat 2 ggr å vart pinknödig. Först vid halv nio å sen vid kvart över tolv.
Övervägde nästan att ge fan i å sova nå mera. Men lyckades somna rätt fort så.
Sen vakna ja före Fidde rang å väckte mej så när han rang 13.50 trodde ja klockan va mindre. Aja :)

Bara å va glad å ta tag i dagen typ då.
Käkat frukost å burit ut pippisarna i vardagsrummet igen. Kanske va dom en av orsakerna till att ja vakna vid halv nio?
Dom höll på å snacka högt mä varandra?
Jaja.
Ska väl ta å diska det lilla som är så en får undan det å även bädda sängen.
Ska ner å möta FIdde när han slutar fyra. Få se var promenaden leder idag. Hem till honom för att hämta det vi glömde igår eller bara ta nån promenad häromkring å sen hem å dola.

Få se om han fick tag i poletter idag föresten. Ska tvätta på torsdag nämnligen.
Bra mä tvättstuga. Tumla lite å bli av mä en del katthår å froté mår ju bra av att tumlas å ska ju ej ha sköljmedel.

Aja. Får se ska speeda på lite musik å ta tag i dagen då. Igår tycker ja en inte hann nåt. Men tacka fan för det då?
Sova te tjugo i 2. Käka frukost å dona å sen vara ute å gå. De är väl bra det iaf?
Jaja. Ska ta å dona lite nu då.
Ajö så läng!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallo! :) det går bara bra på praktiken :) jag packar mest upp varor just nu, men jag har pratat med chefen idag om att jag vill prova på kassan och det gick bara bra det. Så det ska bli lite skoj :) Jag trro att jag och robert ska vara hos honom ihelgen men jagvet inte riktigt ännu...har tyvärr dåligt med pengar just nu så det blir nog inge borlänge för mig :/ Kramis

2009-02-18 @ 13:39:19
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0