Sovmorgon

Kan man kalla det sovmorgon om man blir väckt (ja de va bra att ja blev väckt) lite efter åtta? Ligger å läser te kvart över nio å kommer på att nog skulle det va skönt mä 20 min till?
Ja. Sagt å gjort.

Gårdagen va soft. Eller tja. Kunde gått bättre. Hade å göra ett tag för det kom en bil. Han träffa herrn några minuter innan han fick gå hem för dagen. Jobbar dagtid å själv har en eftm.
Min plan ang. gårdagen spårade ur lite.
kom på att ja skulle ta bort kackelibacket ut katternas låda. Å misscat sand å mina missars blöta behov går inte hand i hand.
När ja där börja plocka ur nr 2 så börja det dofta faaaaaaan. Så det va bara fram mä soppåse å tömma innehållet å spola ur mä hett vatten några ggr å fort torka ur å i mä ren sand.
Lär nog om missarn ska vara här framöver ibland..
Köpa hit djuraffärs sanden ist.
Annars måste ja tömma alltet varannan dag typ. Inte så jobbigt ne men endå.
Djuraffärssand går ju att plocka ur klutarna av nr 1 det gör det inte mä misscat.
Babbel.
Jobbet annars igår gick bra. Drogs mä en koffeinbrist värs i skalet men gick över teslut. Att man är så känsligt/beroende.
Att cola framkallar beroende ok. Men de lär bli i sliskigaste lagret mä cola flera ggr i veckan? Eller varje dag?
Hellre en kopp kaffe eller 2.

Mmm blev hämtad efter jobbet. Fick lite god mat. Sent om sider efter en göttigt skön dush :)
Köttfärsås å pasta. Göööött.
Blev sovadax straxt vid halv tolv.
Ovanligt mä ingen teve i fotänden. Men skönt mä.
Sovit gott som bara den inatt :)
Å vaknar av att någon får för sej försovit sej 05.20
"Du får köra mej iaf"
Vad är klockan frågar jag? tjugo över fem.
Vad ska du upp nu å göra?
Just ja, jag jobbar ju inte förmiddag :P
Ne jus det ja.
Hiskeligt att vakna mä sånt ryck.
Jag hade tydligen somnat om rätt fort sen å snarkat som en tok :)

När ja blev väckt efter åtta låg ja så å läste te kvart över nio. Sen låg ja å fundera. Ska ja knoppa 20 min till.
Sagt å gjort. Ställa klockan på 9.45
Glasögon av å tog inte många sek. så sov jag.
Hann drömma en massa å klockan rang på tok för tidigt ;)
Man måste upp vid åtta för att hinna göra nåt ju. Ändå är det så trögt.

Har käkat frukost å före det gjorde ja ett tappert försök till att elda.
Höll på att röka mej själv. Dola mä spjället. Lär kolla om det brinner eller hur det är...

Ska ta å plocka ur diskmaskinen å ställa i det andra.
Få se va en mera ska göra? Gå en rajd mä damsugaren? Va lite shall brevid spisen där å under bordet.. Aja. Nog ska ja kunna sysselsätta mej allt :)

För övrigt så är jag ett fan av Sandra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0