Räkor :)

Igår kväll fick en helg. Va väl här lagom te nio tiden. Gick rätt fint igår men blev lite surt för int blir vi å gå lika inte nää.. Dagtid i såååå många veckor bra tänker 2 alftons människor.
Döm av min förvåning när han igår kom mä besked jag jobbar natt nästa vecka.
Men så skööönt då.
Jag fm. Sen veckan därpå han dagtid JAG natt.
Aja shit the same kinde?

Helgen igår när vi kom hit firades in mä en trefemma öl :) goooottt.
Så blev det en grogg. För stark å ingen groggmänniska av mej.
En gin grogg mä Schweppes Lemon. Ok godare idag eller om nån dag då det fått stå å dra lite men nja.
Öl äro godare.

Käkades räkor igår.
Både skala själv ha på macka å vitlökssmör å lite friterade scampi.
Gott gott gott.
Å spana lite på en film. En djävulsk romans. Men kolla inte så mycket. Hade koll på pippin som va ute å flög å annat så.

Börja glosa på Sällskapsresan men vi tjåla sönder filmen samtidigt som vi åt hemma poppade popcorn :)
Å en Irish Coffey blev det. Fint :)

Drömt å sovit underligt inatt...
Fidde mä.
Är iaf lördag å det känns grymt skönt :)
Tala mä päron lite igår kväll. Ville höra utbudet i taxfree :P
Lutar åt att ev. låta dom köpa Christina Augilera men vet inte..
Har så många parfymer. Å måste väl använda av det jag har?
Samtidigt känns det som att ja men låter man dom stå i kartongen å mörkt så håller de ändå.
Å hemm har jag Donna, Tommy Girl, Glow after dark, Lancome, Still....  Så nja. Milla handen på hjärtat vad gör ännu en parfym här? Å så fick ja ju av Lotta i julklapp. Den har ja inte petat in i badrum här än. Kanske ska göra.


Vakna halv tio. Via klocka.
Så nu får det nog va färdigsovet för Fidde ;)
Lät han sova mera. Ska ju jobba natt emöru :(
Så dax å väcka liv i. Men först ska ja nog röja undan på bordet i köket å fixa frukost :) sen kan ja väcka han ;)
Få se om en ska försöka gasa å hälsa på Nenne folket idag :)
Se hur det blitt å svepa en kopp java i nya lägenheten :)
Lite stressigt förra lördan så blev ju inget av mä det.

Ne mot köket plocka ur diskmaskin å in mä det från igår så ska ja fixa fram frulle te öss :P

En Olivia här nedan :)





Kommentarer
Postat av: Sofie

Jorå nu mår jag lite bättre =) Ja, det skulle vara kul o ses i veckan.. När kan du tror du? Kram

2009-02-08 @ 00:00:07
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0