Martika

Kanske skulle man ta å rigga om från morgonrock. Har ett dilemma. Ingen micro finns här. Så de är till att laga mat.
Eller så om ja ändå ska hem en rajd å hämta nå grejs.. Så kan ja ju ta mä å värma mat å koka lite bulugr eller dylikt hemma.
Men då måste ja som sagt avlägsna mej snart..
Så jag hinner. Ja, gör så. (Gör hur???)  avlägsnar mej snart.
Ärligt talat inte gjort så möe idag. Men hinner emöru. Ska köra till stationen emöru för tåg åka.
Plockat ur diskmaskin å laddat mä nytt. Käkat frukost donat mä eld :P
Bäddat säng.
Fotat jamarna å pippi. E trevligt att snirpen är hemma igen :)

Olivia har börjat visa lite intresse för pippin nu å.
Verkar lite som den vill ut å flyga. Kan det vara så? satt nästan å skaka galler ju. Kan den kanske inte gjort men va nästan som de :P

Aja. Ska ta å dona å fara hemöver å kolla post å koka nåt te min lilla luch som ska äga rum om en timme.

Jaja. Det va allt för nu. Om 2 h har man 8h arbete framför sej.

Två till 22. Rätt soft tid men ändå trök. Man behöver ju inte fundera på vad man ska göra om dagarna.. man ska jobba :o

Nån som har bra ide om vad man kan ge som inflyttningpresent te Nenne å Richard???
Inte ett jotas aning om vad man skä kunn köp.

Ne, fixa nu då. Ska bara får gå å gömma sej.
Alfons folket må vara stresslösa men så är vi de underbaraste av folk mä så :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan! :) Praktiken har varit jättebra, jag har fått plocka upp en massa varor idag...tiden gick väldigt fort måste jag säga och det är ju alltid bra :)Praktiken är inte tidsbestämd...så fåse hur länge jag blir där :) Hur har din dag varit då?

2009-02-03 @ 16:50:33
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0