Kaffe rep

Tjoho! Har kommit hem från Nenne.
Nya Nenne hemmet som är hem nu :)
Snajs där. Glömmer av att de är en trea. Den känns så stor. Lyan. Tjusigt va det. Å varma sköna golv fast de är laminat  kök å hall.
Trodde det va golvvärme men inte :)
Drack lite kaffe å käka nån kaka.
Gött.
Planera middagsmaten å har nog kommit överens mä mej själv(?) att nog fan ska ja kocka mera framöver.
Inte bara herrn som ska kocka. Jag överlåter det mer än gärna på honom. Men kan väl laga mat ja mä.
Ja, så varför inte fixa lite jag mä mera än ibland? :)
Så igår fixa jag, ja förvisso det gick fort.
Men endå.
Idag blir hä wok.
Har kokat köttet som annars blir hiskeligt segt å icke ätbart om man bara snabbt ska steka på det.
Så blir nog bra.
Lite färsk lök å lite konserverade minimaj å lite fryst (får tina först..) brocoli, lite paprika. Ja nog ska detta bli bra allt?
Köpte även 2 sånna dära kex ostar. Å 2 burkar bredbar ost.
Så får se kanske blir nåt kex å ost ikväll efter bastun. För nu när ja gasar te Fidde igen vill jag fixa maten på momangen. Hungrig som få...

Måste upp te pärona mä missekissarna mä jö.

Ska väl försöka packa ner nån klädpalta. Även om de bara är en natt så vill en gärna ha mä nåt ombyte mera än bara underkläder som byte.
Nåt klädjox när vi åker nåt te kvällan å nåt te dagen därpå???
Aja. Hatar å packa å allt va det innebär helt enkelt :o

Ska ta å skölja upp ett par bh´s
Få se när ja ska köpa nå nya sånna???

Måste byta skiv.
Det blev jö Martika å jag som skulle höra på Sandra.
Lööööv.
Få se vilka som kör emöru då. Eftersom ja e färsk körkortstagare så kör jag gärna ja.  Men bara till de närmaste 5 milen före sthlm ;)
Sen finns det 4 andra som kan köra.
Fredrik, Fidde Robert- det blev 3... Lotta ska nog inte köra :P

Mja.
Måste ladda på telefon mä lite cash. Jag som tänkte ladda över korten från mobben te datorn. Bah, det gick ju nada :/
Måste installera skiten å bla bla bla.
Orka jussom??

Fint väder igen mot kvällan.
E som vanligt då kinde.
Fan va hungrig ja börjar bli. Måste dola klart här så ja kan fara neröver nån gång.
Ska ju fixa maten, gasa upp mä missekissarna å sen ska det bastas lite :) Skönt.
Ta nån öl.
Softa, å lägga sej å sova när?
Inget på teven. Lätsdans kan dom ha för sej själva.
Ne hur skulle det vara om ja sköljde ur tröjan som ligger i handfatet nu å kastar i lite nytt vatten lite tvättmedel å skölja å dola å sköljmedla å kolla va ja ska ha för klän emöru. Jäää NU! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0