"Flyttat" hem ;)

Så dära då. Onsdag idag. Galet trött i morse juh. Ush å fy. Men jobbedagen är över å bara 2 återstår.
2 dagars arbejte sen helg. Kortishelg mä söndagsjobbnattångest.
Men det går bra när man väl kommit dit. De är det dära äckliga 20.30 sönda kväll som förstör.

Nåväl.. Åter på plats hemma hos mej. I MITT hem. Där jag bor alla mina saker mina blommor alla kläder ja allt.
Vi har "flyttat" hit för några dagar. Ska dock inte gå så lång tid mellan varje gång känns det som.
Flytta mä halva kylskåpet vid varje flytt.
E nära hem förvisso men endå.

Vad har en gjort sen det koms hem då?
Inte mycket. Tatt en dush å nu lagar Fidde mat.
Birdie är mä här å :)
Å missarna.
Måste komma på lämplig plats för snirpen.
Just nu står han på golvet i vardagsrummet.
Aja.
Får ev. ställa in han här inatt så han får vara i fred.
Hemma hos Fidde har han ju en hylla att stå på en krok som gör att buren är fäst i väggen.
Mmm torsdag emöru. Ska lägga in några kort nedan. Tagna mä megakamera ;)
Se å begrunda dom roliga pälsdjuren man har :)


Gustav har precis käkat lite räkor ;)  lipar åt fotografen :P




Olivia puttsar kroppen å ger arga ögat åt fotografen ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan :) Jag blir nog hemma imån med... men vi skulle kunna ses på fredag ev. om du kan? :)

2009-02-11 @ 20:14:21
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/
Postat av: - anna a

Söta katter!

2009-02-11 @ 21:27:17
URL: http://anaaaa.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

så söta :D

Hoppas du kommer ha en härlig söndag!

2009-02-15 @ 12:41:32
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0