Egen nyckel :)

Nog för att vi ses så gott som var dag å är hos mej eller han så nog är det väl speciellt att få en egen nyckel?  :)
Fick det igår.
Men det va mycket på grund av åka iväg idag så. Men endå. Nu har jag ju en nyckel. Det känns bra. Det mesta känns väl föresten bara väldigt bra :)

Gårdagens jobb va rätt segt. Inget förän vi jobbat ca 3h...
Lite drygt när det blir så. Men sen jäklar rulla det på finfint kalas för mej.
Trevligt när det går sååå bra :)

Onsdag idag då.
Blev å käka köttfärspaj igår när ja kom hem*
Gött. En dush på det sen sova. Tog en stund å somna å vakna vid fem i morse..
Tvär trögt att somna om. Somna väl teslut å sov te frammåt åtta.
Kvart över ringde klockan.
Tro på fan det blev stress endå. Stiga upp gör man så klart först 9.20 ca.
Kvart över skulle kamraten hämtas upp..
Så det blev snabbfrukost å lite smått stresspackning för Fidde.
Aja, blev relativt bra i tid ;)
Känns myko att säga hejdå.
Iåf bara en dag men endå.
Avsked är dom någonsin roliga?
Aja. Ska ta å plocka ur maskin å ladda i nytt.
Snirpen kvittrar å har sej så i sin bur :)
missarna jagar varandra å sitter i fönstret å spanar ut å kollar på snirpen :P

Jag som skulle ta mä lite skivor hit det totalglömde ja ju av. Skit.

Aja.
Får lyssna här på datorn eller gå upp å leta på nåt. Så drygt när det blir å hacka.
Nå, ska ta å dola nu då så en hinner göra nåt. Sängen ska bäddas. Sängen känns stor när vi sover 2 i den va ska den då int göra när en sover själv i den? Inte första ggn jag ska göra det ju men endå :)

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, jag har varit magsjuk typ varannan dag sen då i torsdags när vi skulle ses.. :(

Det här är nog den konstigaste magsjukan jag har haft nångång.. Hur är det med dej då? Har du klarat dej från sjukdomar o grejjer iaf? :)

2009-02-04 @ 12:13:56
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0