Cascada & fisk

Jaha då va klockan snart ett. Ska straxt käka sen blir det te å dra te jobbet då.
Renoverigen börjar idag. Få se va man får dona mä?
Hm ja. Va hem en rajd å hämt lite grejs. Gasa hit sen å tog ut missarna på varsinn utevistelse. Olivia va ute längre än Gustav.
Sen va det bara å haka mä sej lite ved in å göra brasa. Starta diskmaskin speeda på lite Cascada.
Inte min musik. Men vid ett tillfälle som detta passar det.

Dagen är förgylld (?) med åbäket eller pesten.
Fast det värker lite i magen så är jag glad endå.
Inget vatten än men den som väntar på nåt gott? :)
Finns ju iaf i köket.
Ja har fixat å donat lite å kokat fisk te missarna å värmt mat te mej nu. Ska sätta mej å käka.
En salig blandning. Pannkaka å sylt.
Kikärter
Ett kokt ägg mä kaviar
Mmm passar må hända inte men men.
Matlåda blir dillkött :)
Fidde fixa det igåran.
De e gött det.

Ne nu ska ja äta. Bläddra lite i Halens som ja fick idag så tog mä hit.
Vackra väder vackra härliga tid.
Löning idag.
Vackert det mesta.
Känner mej på oförskämt bra humör :)
Gillar läget.
Måste göra hembesök hos Nenne snart. Freda en snabbis månne om ho har ti då :)

Ikväll kan det bli bastu. Vem vet?
Annars blir det dusha bara.
Tvätta håret ska ja då i vilket fall.
Skitigt som saten :P
Men va gör det. Bara tjaffsa ihop i en toffs å på jobbet blir det hårnät på så :P

Aja. Ska dola på.
Ha en bra 25: alles.
Å idag är det jag å min New Betlee som firar 4 månader tillsammans ;)
Så vacker så söt så underbar.
Min lilla bil.
Å de e även fyra månader sen idag sen the dag då sagan tog fart!  ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej, men det tror jag inte att jag ska bli...

Tack, vad kul att du gillar min sida =)

2009-02-25 @ 20:45:27
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0