Diskbranshen

Just de. Diska i kallt vatten, hur lätt är det???
Vi har tömt husvagn på alla artiklar i diskningsväg så allt ska diskar. Eftersom diskmaskin blev full så tänkte ja jag tar resten för hand.
Men då.
Kruxet. Inget varmvatten i kök. Hämta balja mä varmvatten i badrum. Å skölja i hett vatten.
Det ska la lagas snart där under för nu går det ju när all snö e väck.
Ja..
Snart dax för natt nr 4 mä. Lite halv långt segt har nätterna vart.
Kan även bero på överbemanning.
Upp lärningar å en som slutar å börjar på annat ställe på månda så därför är vi sju denna vecka mot vanliga fall ska vara(?) 5 men 6 har vi vart annars. Berors på upplära eller rastköra?

Aja.
Shit the jobb nu.
Kuddarna e tumlade å jag e anti dun. Så det doftar blaj.
Aja.
Å går ej att köra diskis å tvättis samtidigt så.

Jaja för övrigt ser det ut som ett bombnedslag i hela köket just nu å diskbänk å spis e så belamrade så ja förstår eller vet inte hur det ska kunnas laga nån mat å sitta vid bordet å äta idag ska gå till :P
Aja.
Har ju energi nog att dola så nog ska det bli ett hem igen allt :)

Olivia blev lite jagad av Charlie idag. Jävlar va ho jama å försvann under en bil å Charlie efter.
Å Guran sann gentleman som han är kom han som skjuten ur en kanon när han hörde Olivia jama så :P
Såg så roligt ut, precis som att ja, var e du jag kommer min kamrat. Ja räddar dej. Tillsammans brädar vi Charlie :P

Birdisarna lyssnar precis som mej på Ozzy å dom kvittrar då så :)
Det du Robert? :P
Ska du låna Dolly å Snirpen å lyssna på lite Ozzy ilag mä dom? ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

OK låter bra att det ska bli fint väder till helgen (y) :) Hoppas ni får trevligt där borta! Kram

2009-04-22 @ 20:20:43
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: Robert

Nej jag tror bestämt att jag avstår från de :P

2009-04-23 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0