Koffein tack :)

Ne om en skulle köra på mä en snabb kopp java.
Suger lite efter en slurk kaffe.
Blev om än lite förslappad här.
Är så när en har fm.
Var tog det vägen?
Min fixa dona energi?
Så ska nog plita på en kopp java å sen ska här grejas.

För den delen så ogillas dessa fonförsäljare skarpt.
Rang en odåga (jaaaa extrem odåga) Igår på min mobil.
Presenerade sej å sa nåt bla bla bla.
Jag är inte intresserad sa jag.
K L I C K ! ! !
Jaha. Taaack.
Ja blev allvarligt så förbannad så ja ringde upp. Hade turen (mitt i oturen) att det va på mobilen.
Så ja kunde ringa upp för det va inte jåvla dolt nr.
Men då va det nån telefonsvarare annars hade ja minsann bett att få berätta mitt otrevliga samtal om en lur i örat.
Vet jag hur ja ska göra nästa gång då. Svara höra vad de är sen K L I C K ! ! !
Kaffe var det ja.

För sent egentligen, men när klockan väl blir kväll så tror ja ändå ja kan vara så pass sömning att ja trillar in i sömndos fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0