Metallica Globen :)

Då va det lööööördag :) Jippie jej.
Gårdagen va bra. Blev lite mera gjort än planerat ju?!
Chips å dip kväll vid teven blev inte förän 20 min vid teven runt 22.45 nånting :o

Aja. Slappa kan en la göra annan dag :)
Blev nån öl igår (endå)
Max 3 st å lite vit vin.
Bäddat rent å fixat i nya lakanet å nå annat te täckena å kuddsen.
Fixa även 2 lampor på var sida säng.
Charmen har sitt då de inte är några lampor som är lika varandra men blev mysigt endå.
Fått sagt att ja är en pysslig Milla av mej ;)
Å nog är det la så :)

Fönserlampoman är jag det :)

Mmmmm blev paj igår. Brocilo å skinka. Bradigt gött. Så blev det en skön bastu ;)
Hade i lite inpackning i håret då.
Dush klä oss upp te huset. Dola runt mä div grejer seeeen teve.
Kolla ett halv avsnitt Mia & Klara. Sen sova.
Sovit rätt skönt inatt men frös som en tok då fidde gått upp. Kändes som ett kylagregat undet mej. Visa sej att ja inte lagt dit filten under lakanet. Det blir för kallt i mellan.

Aja. Sovit halv bra sen han drog te jobbet. Superång helg 12 timmar idag å emöru plus dagtid mån-torsdag. Så det blir vanlig fem dagaras vecka. 2x 12h helg. Dagtids jobb månda-torsdag. Måååånga arb dagar. Men i "gengäld" e han ledig hela vecka tolv. Frivecka. Sem jag då :)

Ne nu ska ja ta å äta frukost.
Kaffet e klart å elden verkar ha tagit sej.
Lär väl öka. Halv ska ja vara klar.
Halv elva. För då bär det hän..
Min lilla ärta te Sthlm. Wiiiiiiiiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0