Helgen i Ulriksberg

Jomen så va det söndag då.
Trökigt som fasen men har haft en rätt bra helg :)
Skönt att komma iväg lite å så.
Men vilket packande å städande å fejande innan man kommer iväg.
Å dola.
Allt detta jävla plockande i 2 hem.
Lägenheten plus här.
Blommor å annat som måste underhållas på 2 ställen. Nu är det så kort bit emellan å i tid å otid kommer dom små frågorna. Har du kvar lägenheten?
Jo det har jag...


Iaf så blev det mot Ulriksberg i helgen då.
Var där för många många år sedan mä päron å husvagn.
Vi brässa iväg på eftm å va in för matshopp i Sunnansjö. Sen bar det av. Platsen di brukade stå på var ledig å på väg upp rang brodern å di va å på väg ut mä vagnen så dom kom upp dom mä.
Förtält va det många år sen man haft å göra mä å har erfarenhet att de är ett enda helvete att få upp. Tunga pinnar tung tältduk å så.
Men mä ett töcke dära Isabella tält gick det fort. Så fort så en knappt hann blinka kändes det som.
Har ju bara erfarenhet från när päron hade husvagn å tältet skulle upp. Detta gick som en dans å sen va det bara att fram mä möblerna å mattan på plats å allt blev så bra så :)
Som middag eller mat för dagen käkade vi baguetter mä vitlöks smör på å massa räkor å musslor. Gott gott gott.
På det: Öl, nån cider mä persika vanilj å en del vitt vin :P
Cider å jag vadan nu?
Rätt gott, men slog mej, fasen va dyrt mä cider de ju är :o
Mot öl..

Palla mä te natta nån gång sen godnatt.
Lördagen slagga te faktiskt vid tio.
Rätt imponerad. Men vakna hur många ggr som hellst.
Dragit fram å tebax mä täcket men annars sovit rätt bra :)
Det blev frukost sen när di andra kom tebax efter sin shoppingtur bar det av för oss te Fredriksberg för att handla lite å även köpa fiskekort.
Jag körde. Gick galant.
Vovlo kombi så najs så ;)

Eftermiddagen ägnades åt att fiska enda som fick nån va Fredrik. Det dracks öl. Alt cider. En cider a fem timmar.
Sen lite vin å snaps te maten när de väl blev.
Dagens höjdpunkt va å sen en karl i min bikini..
Ja vem om inte självaste Fidde.
Se å beskåda. Hiss eller diss? ;)



"tihi nej tar dom kort på meeej"


"Jaja de är väl så här damerna gör. Ena benet fram
lite så dära.
Läckert?"



Kommentarer
Postat av: Nina

Party var det ja;) Hade lyckats glömma skivan jag fick av dig i Frankrike så fick tillbaka den igår när de var o hälsade på så lyssnade den o förfestade! Mye bra skiva!

2009-06-07 @ 19:34:39
Postat av: Fidde

Det är inte jag på bilderna utan någon annan som ser ut som mig. Kan även bevisa det om nån vill...

2009-06-07 @ 20:13:32
Postat av: Fidde

Det är inte jag på bilderna utan någon annan som ser ut som mig. Kan även bevisa det om nån vill...

2009-06-07 @ 20:13:33
Postat av: Lotta

Haha :p

2009-06-07 @ 20:43:27
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0