Städ dag

Ja va gör man inte inför semestern?
Saker å ting ska packas å tvättas.
Det ska städas undan massa skit.
En hel hörna under trappen full mä jox.
Allt blir bara kastat där.
Fidde har vart där å plckat å gjort ett å annat fynd. Så vips va han borta.
Parkerat sej vid text tv.
Klockan e snart elva å va har man hunnit mä idag då?
Inte mycket.
Int räknat med det iåf.
Men endå.
Tisdag idag. Mulet blåsigt.
14 grader ca.
Planen är att dra ca 43 mil uppåt iaf.
Tips från Nina om Högakusten. Fidde har (nog) varit där å å säger det är väldans fint.
Få se om det bär av högre ändå :)
Visar sej.
Uppåt bär det av. Nästa vecka bär det hän.

Fåglarna vet ja en om dom blir nå päron eller ej. En å en halv vecka sen nu dom "gjorde det" va vi bevittnade.
Så kanske iåf ej blev fullträff. Husse som köpt särskilt foder å både snickrat en holk åt dom å även köpt en :)

jaja.

Mulen dag som sagt å städning pågår.
Sakteliga.
Det går iaf frammåt om man säger så.
Dumt nog hakade jag ner gardinen i köket å tänkte hiva fram en annan. visa sej att jag bara sytt upp en av längderna. Så då örka ja ej fixa det nu. Har ju tagit hit en annan.. Men vet inte var ja gjort av den. Å inte lätt i denna röra att hitta nåt heller :)

Hoppas på en bra jobbedag idag. Det vill säga att det flyter på utan störningar å sånt :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket! :D Jag har fått blomster och sen fick jag ju festivalbiljetten! :D

2009-07-21 @ 14:05:02
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0