Lite bilder :)


Kan lyckan bli mera total över varsitt flygplan?

Det nalkades käk å annat hos päron igår:


Studerade Mackmyra svensk Wirre. Gåva från grabben
för att di rusta lyan på Kungsholmen


Whisky snack pågår. Spara Mackmyra eller ej? ;)


En uppblåsbar vin kudde. Mycket exklusiv utgåva ;)


Fulla traskar di nedför backen tidig morgon. Lägg märke
till den lila påsen i vänsterhanden, se hur det går när man
ska bära sådant... Å även smaka på innehållet :P



ett hål å va händer? Trampar ner så klart :P





Det förädiska hålet

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej jag får inte det, för dom ska sälja en av sina bilar så dom kommer bara ha en bil nu =/ Kan tänka på saken (om saaben).. vad är det för årsmodel o sånt? måste se hur mycket Daniel får ut i lön sen i augusti o sådär. Kan höra av mej när jag vet :P

Ja i förrgår blev det mycket Cola, en hel 2 liters flaska :O men annars brukar jag dricka ½ liter en gång i veckan ungefär.. Japp hoppas det funkar =) Har ni grillat nu? :) Kram

2009-07-11 @ 21:32:36
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ok, har du nån bild på bilen som du kan skicka? :) Ja kan kanske bli lite krångligt, men bättre med en bil som startar iaf :P Men jag hör av mej när vi vet hur det blir o så? :) Vad händer idag för er då? Har du pratat nåt med malle föresten? Kram

2009-07-12 @ 14:54:30
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0