Semla?

Dagen idag är en sådan dära semel dag. Frågan är den om ja ska slinga förbi å köpa nån sen?
Maten idag får bli nån form av creeps.
Fylla mä köttffärsås å nåe mera :P
Köttfärssås så det hoppar ur örona på en snart ;)

Diskat å bäddat säng å snackat telefon. Ska ta tag i resten nu. Pippisarna kvittrar så det står härliga till :)
Måste komma ihåg å ta mä div pryttlar ner te Fidde.
Det inköpta lakanet som ska tvättas å den nya pajformen som köptes i lördags. Den andra sprängdes/exploderade ju.. Stog på spisen på en platta som ej va varm å small bara så. Kym värrre.

Mulnar på som fasen. Det som va så fint när en vakna. Aja. Slinga förbi å hämta provdricka vid tolv. Ta det på en gång så en har det gjort. Tja annars då?
Livet kilar på ;)
Få se om en får nån rolig post idag.

Rang precis från mitt internet/telefonjoxmojs. Å erbjöd mobilt bredband. Bla bla bla.
Har du stationär eller bärbar? Stationär.
"Ja det går ju på en sån mä"
Hur ute å bekväm är jag på en skala som fortfarande har en stenålders (?) burk?
Fördelen är att ja inte behöver bära runt på den. Kan inte sitta obekvämt mä datorn på bordet vid soffan eller ha den mä mej i sängen.
Nä. Den står bra här inne å sladdarna har stört mej förut ja men föredrar nog ändå min så stora dator så den får duga ett tag till. Är som de dära mä teve.
De köper ja en platt en gång i framtiden. När denna jag har går sönder. De är varken flat eller widescreen å gud vet allt va de heter?!
Så sällan som ja glor på film så duger den gott å väl å de är inga fel på den alls :)

Ne. Plocka undan kläderna. Leka Lili & sussie å skura missarnas toa å kanske släppa in dom från balkong :P
UOuuups


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nja jag fick veta lite grejjer om malle o therese..

Ja det skulle vara kul =)

Torsdag blir jättebra, då ska jag ändå in till arbetsförmedlingen så då kan jag ju stanna i stan lite längre =) Kram

2009-02-24 @ 18:42:47
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0