Parfymen slut :o

Tro på fan parfym skrället va sluuuuut på tillbaka resan te Sthlm.. matt en blir.
E kanske ett tecken på att jag INTE ska ha den då? Iaf inte nu.
Nåväl.

Dagen har la kilat på.
Blev en vända te päron för att gården skulle skottas. Tjo behövdes det? Näää. Då va grannen där mä sin snöslunga å fixade :)
Gäsa ner te Fidde igen å tog dush.
Sen när Team ska bara lyckades fått på sej kläder å gjort sej klara pös vi upp te päron igen. Drack lite kaffe å fick en flarra Piasang Ambon :)
Fidde å bror fick varsinn Kaluah... Gött :)

Va hem en rajd å checka läget å hämta nå små kraffs. Sen blev det en rajd på ICA å sen hit.
Låg å läste lite tidningar medans Fidde sov en 40 min knappt.
Skulle ju iväg å jobba natt. Å vi som skulle jobbat lika. Eller ja, jag fm å han dagtid.
Men men. INTE DÅ :(

Sen blev det lite käk...
Stekt pot, bacon å ägg.
Ska sen körd ja han te jobbet.

Va ut mä missarna idag en snabbis.
Guran va väl mera intresserad av det än Olivia.. Hon ville då inte vara ute. Helmyko. Måste känt doft av nå djur eller nåt..
Mysko va det då.

Nu då? Ska slänga ett öga på tv om de kan tänkas vara nåt. Å om 8h ska ja upp. GÄÄÄÄSP vadå?
Fm. Ush å fy. Men men. Du har ett jobb. Glad för det? Ja å första skiftet äro alltid som jobbigast...

Mmm men om ja skulle ta å lägga ner bacon i matlådan å plocka undan stekpannorna å det dära så det ser lite trevligt ut för mej när ja vaknar å för herrn när han kommer hem.
De är fakiskt lite tomt å sova själv.
Men men.

Få se vilken dag en ska träffa brudarna då?
Sofie har åkt på magsjuka igen å eftersom det gått några dagar mellan så vet en ju inte när var å hur om ho blir frisk... Så en inte blir smittad? :o
Ne så ska det la inte vara.
Ska in å klippas på tisdag. Bort mä dom slitna testarna å så dära. Bli x antal hundra fattigare men hellre det än att gå runt mä slitna toppar :)

Aja. Godnatt alles. Emöru är en annan dag å vad vore det annars? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja jag vet inte riktigt vad det är... har aldrig haft så här tidigare! Jobbigt är det iaf... Just nu känns det lite bättre iaf och jag hoppas det håller i sej så! =) Kram

2009-02-08 @ 23:43:14
URL: http://soffiloffis.blogg.se/
Postat av: Lotta

I helgen så blev det lugnt för oss.. vi båda kände oss inte riktigt 100% och robert är ju jätte förkyld nu oxå. Jag känner mig lite trött oxå så... får hoppas att jag inte blir sjuk oxå! Det kommer nog att bli vitt för oss enda fram tills vi ska till globen på Judas Priest... Har förresten lagt ut lite av det jag rensade ur garderoben..resten fick Mikaela...eller Kitty som hon har bytt till för längesen men jag är ju van vid att säga mikaela så..haha.. Iaf resten slängde jag... Hade du det trevligt i helgen?

2009-02-09 @ 19:01:15
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0