Vilka jävar va?

Se nedan sånna figurer som kommer å sätter sej på en lampfot. Som står INNE.

Blä
Fidde kom till min undsättning å kunde plocka ut hela packet med hela 8 ben...
Ut på gården. Sprang den in igen är frågan????


Se vilken otäcking.
Vilken stil? Hänga upp å ner nästan. Får väl allt blod i huvet..
Om dom nu har blod. Kanske är ute efter att bli lite yr. Så dära spindelfylleri på en lamfot i trä.
Inte illa kanske?


Se så otäck den är......



Solen lyser på den, bort iväg me dej...

Utfärdas även varning för att rensa bort vissna blommor bland sina panseér då de kan komma maskerade sånna hära. Dennes vardagsklädsel är den sådan är det brunaste brun eller svartaste svart när den trippar runt på andra blommor?
Allt för att inte JAG skulle se när ja kom där mä mina fingrar å skulle plocka bort visset...


Matchar nästan det vita. Men se, färgen skiner igenom på ryggen. Lite mörk.
E nog en brun sak till vardags...
Eller va tror du???


till å mä så färgen skiner igenom på de åtta benen.
Så de är en bruning alltså...
Huuua

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ok jag pratade lite med Lotta igår så jag blir med dit också (eller var vi blir o förfestar) :) Nope Daniel blir inte med, han ska ev. gå ut på fredan han.. Japp vi var till lilla sand och badade igår, jätteskönt i vattnet var det :) Var till Södra Hörken idag men där var det lite kallare... Vad har ni pysslat med idag då? När har du semester föresten? Ska ni hitta på nåt kul då? Kram

2009-06-24 @ 19:41:06
URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0