Sling skor ;)

Hur många par har jag inte?
TVÅ par svarta oanvända.
Klappar å jag är rätt mycket no no no.
Å kan man inte gå i högklackat är det int så vackert att stappla fram.
För stappla är vad man blir å göra. Tyvärr.
Nu har denna vinter vart väldans snöig. Å vet inte om åldern tar ut sin rätt eller om de kan vara så att jag helt enkelt bär vinterdojorna även kallat säkerheten före skönheten.
Mera för det bekväma än det vackra på ytan.
Å hellre varm om fötterna är kall å fin.
Å högklackat.
De skor ja har. E inte så höga förvisso men hala.
Kan inte gå i högklackat en sensommar kväll i aug utan att halvt slå ihjäl mej.
Kan dock bero på för mycket likör å dylikt mä Fredrik å Linn före iåf ;)

Aja. Har rivit ur masa väskor på golvet ur garderoben i hallen.
Nämen titta här å river fram än det ena än det andra.
Ne. Nu ska det fasen användas skor av vacker klang.
Dock säkrare om man är nykter OCH om de icke finns is där (Pro)Milla ska fram :P

Walk in closeth (Eller hur det stavas)
ja tack.
Har gott om plats så skulle kunna göra detta rum till en sån. Men ändå vill jag de inte.
Vill ha ett sovrum å ett datarum. Vill även ha mitt toalettbord sedan ja va liten.
Spegeln på de är inte så fin å de är lite rangligt.
Men de är så fint.
Dock e ja ingen sån som sitter å sminkar mej i timtal.
Men fint att ha lite grejer.
Men just ja. De blir dammigt.
Jää.
Nu bloggar jag. Hääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0