Shoppat

Ja idag va det upp mä tuppen deluxe.
6.45 steg en upp. Skynda ner för att inte vilja lägga sej å sova igen ;)
På mä kaffet. Dola lite. Upp å väcka en sovande Fidde som ju inte höll sej vaken nej.
Bräsa iväg mot Borlänge vid kvart över åtta.
Biltema va målet.
Allt annat bara bonus.. Jag som bara shoppa som en tok idag. Härregud. Visste knappt några gränser. Är det så dom känner sej?
Shopomanerna, som knappt låtit slantarna trillat in på kontot vid månadens löning efter hårt arbete!
Ja köpte rea kläder som aldrig förr.
Hår accessorarer.
Nya bikinis. En helt ny garderob inför sommaren 2009 ;)
Sen va det sådan rea på Hemtex så ja köpte upp halva affären. Nya handdukar.
Tabletter.
Sängkläder
Ljuslyktor allt :D

Nya skor blev det mä.
7 ballerina.

Så mina pengar dom e väck nu.
Sådan som en kvinna "ska" vara.
Eller "är" i en del herrars ögon.

Nu hör till saken att NEJ.
Jag va inte in i en endaste klädaffär.
Nej, jag hade ingen lust/ kanske ska kalla det tid.
Att gå i några affärer.
Jobbet kallade klockan två å resan hem går på 40 min så nej. Det fick bli nada shopp.
Kläd å annat.
Sukta på lite vackra sängkläder på hemtex.
Men det e nu så att Här kommer sanningen.
Dagens köp blev bara en nagelsax. För hela 85 spänn.
Nödvändigt ont.
Jaja. Nu ska här käkat kävllsmål.
Kommer få tillbaka av all denna text hör jag nu...
Bla bla bla ;)
Skål å trevlig helg. Smuttar på ett glas vin å ska tugga lite pizze å kolla teve.
Helgen kom idag 2200..


Kommentarer
Postat av: Fidde

Var inte in i en klädaffär jo jävlar du.I en jävul var det bara kläder i men det hette kanske inte klädaffär utan nått annat vad vet jag är ju amatör när det gäller affärer. Kallat vad du vill men i mina ögon var det en klädaffär i alla fall...

2009-06-13 @ 02:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0