Svider åt tomten ;)

Se så söt min sida blev när ja ändra tema till "love"  eller va det va. Lite vackrare blev det. Men så kan man ju stråla ut å fixa sin sida hur mycket som hellst men men. Orka/ha tid mä det nu?
Har ett jobb i sej att sköta å vad det går ut på e en sak :P

Ett jobb jag ägnar stor lust till nu är att göra slut på tomten. Julen e snart slut. Ja, den är väl det. Men 20:a knut..
Så börjar lite smått idag.
Äta upp chokladtomten ;)
Åh va god den är.
Fidde skulle bara veta... ;)  här sitter jag å äter tomte själv sitter han vid teven å har säkert Olivia brevid sej...
Inget ont om det. Hon är sådan. Kan ligga i soffan brevid alla andra utom sin egen matte :P

Mmmm chokladen smakar fiiiint :)
Snart dax för sista natten. Najs mä helg. Sk. långhelg. Tro på fan ja har ringt om nån bowling? näääh. Varför ska man göra det om man kan vara glömsk å glömma av till annan dag då det troligtvis ej finns.
Kanske får köra en åka te Lotta å spela kvitt eller dubbelt rajd. NYKTERT???
Geni eller nåt. Vore skoj. Ät nånstans före eller så bio å spel?
Ent vet ja int.

Vet bara att jag haft en trevligt najs torsdag å snart är det jobbet som kallar.
Käkat lasagne idag. En variant jag aldrig ätit. Snarlik "vanlig" lasagne (vad nu ordet vanlig innefattar???)
En sås som bechamel, eller hur de kan stavas. Låter lättare mä vit sås. Men mä en lite mera smakrik ost i.
Gott gott å mätt jo. Men lite tomte går visst ner? :)
Hur en är, säger då det :P

Annars då? Glada tankar som hoppar runt i huvet. Kan man vara fashinerad över att ha träffat nån som är som en själv? Ja de kan man nog. Som ämnade för varandra eller? Kinde.

Har inte fått mycket gjort idag men va fasen gör det.
Tvättat ja.
Men inte sorterat in kläderna i garderoben heller. Nä. Varför ska ja göra det idag om de ändå kan göras emöru. Ska bara hoppa fram som gubben i lådan å fick nog oss båda, eller ska ja säga mej själv på andra tankar. Vad sen jag gjort idag e en sak för sej.
Tillåtet att skjuta upp saker. De bara är det.
Doftar dock gott av gula sköljmedlet.
Är nog lite av en sköljmedels "tönt"  men så erkänner jag det själv å..

Nä. Nog om detta. Blir nog te å glysa runt lite. Huuu men nu blåser det inte. Bäää. Jag som ska ut (i kylan kan jant påstå) men ut ner te jobbet.
Skönt att gå. Får speeda in det lite mera i vardagen. Bara för att man har bil behöver en inte åka minsta meter :P


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det låter ju trevligt de, som du skrev.. spela nå spel och kanske gå ut o äta nå före...vore ju riktigt najs de :)

2009-01-08 @ 21:34:11
URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0