Störd sömn

Natten har väl inte vart allför anstängande... ombygg jox sen mest bara segt å dannt.

Aja. Sista natten inatt skönt det mä helg :)
Kom i morse på mysteriet mä filten hos Fidde. Tanken bara slog mej.
Snirpen flytta hem snart igen å allt som det ska. Nästan iaf.
Då kom det. Allt packande. Grejor ur kylskåp. Skafferi, frys. Snirpen åka SAAB å ha en vit stor filt över buren. Fick sådan klar bild i huvet så va tvungen å skicka sma.
Vilket resulterade i att ja int somna förän bortåt kvart i sju...?
Å så vakna ja tidigt å va på toa. Har sedan sovit oroligt.
Förvisso när ja tänker på det drömt "mardrömmar" idag igen.

Stor stor (vääääldigt stor) svart spindel i ett rum. Hiskeligt stor. Hopp spindel.
Olivia va i samma rum. Eller om det va källaren på detta hus?
Den hoppa bara man titta på den.
Sprang gjode jag å den följde efter :o
Läskigt läge om något.
Hann få fram mobilen å fotade sen, dock blev det så mörkt men tro det eller ej.....???? Mera galet kommer. Spindeln hade ÖGON. Som lös i mörkret.
På kortet ja tog va det ögon som stårlkastare på en bil.
Snacka om galet.
Undra på jag sovit dåligt????


Så halv ett gav upp. Dels hört när posten damp ner å traktorn utanför som plogar.
Annars brukar ja sova så bra. Men det blir så hära ibland.
När man går natt. Störs av ljud å sen kan det vara kört.
Tråk men men. Kasta sms å blev inställd väckning. Blev uppringd :)

Fast ja vart vaken 40 min nu, tro på fan jag käkat nån frukost än? Nääää. Gett missarna lite blötmat.
Ska väl för böveln äta å göra men klar så jag kan vara på inrejs te stan direkt min herre kommer hem. Ja, låter som jag måste vänta på han....
Men icke ;)
Jo, men för den delen ja sa: ta min bil ner du. Så får ja en tinad bil te ja ska iväg ;)
Skä köpa lite dagdricka om det finns nå intressant.

Som sagt dejt mä brudarna idag då. Sofie å Lotta.
Malle har ja ej fått nåt svar av.

Vackart väder idag. Trevligt. Ne nu ska ja ta å värma lite vatten så jag får latmans kaffe. Snabbkaffe kinde. Finns godare ja, men e man slö så är man. Ett å två greja på. Typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0