Fylleri eller fyllera?

Vet inte men det känns som det va länge sen man tog en "bläcka"
Inte för att jag kanske direkt saknar det men ja. Jussom de är nog så jobbigt dagen efter om man tagit nån öl för mycket bara på hemma plan ;)
Men ja.
Då kladdar man några rader igen då.
Inte blev det nå Kylie Minouge heller. Näääh, hä blev Iron Maiden, Fear of the dark skivan.
Spårade ur så att säga när ja satte i kontakten å såg att den låg brevid cd´n. Sista en lyssna på tydligen.
Modern Talking, Iron Maiden å Pain satt i :)   salig blandning från juldagen.


Vackra väder idag :)  Blir glad av det. Dock för varmt ute. 6 grader. Häftigt om något kinde.
Fan, de är ju Fear of the dark. Favolåten där ett tag ;)  eller hur kinde jo men visst. E så än men endå.

Har fått liiiiite gjort. Diskat en del.
Damsugit ur 2 byrålådor. Kan vara roligare att ha nånstans att lägga sina kläder än att ha dom i en väska hela tiden..
Sen har ja tömt missarnas låda å skurat den. Så nu väntar den på att torka sen blir det ny fräsh sand :)

Ja, jag säger då det ;)
Det mesta har hamnat på efter "kälke" här hemma de senaste månaderna.
Inte vart hemma så mycket å när en väl vart det så har ska bara hoppat fram. Eller så har jag haft sällskap så då är inte städa det första man tänker på :)
Men så är jag ju som jag är mä så :)


Ne, om en skulle ta å borsta gaddarna lite.
Brände väl tungjäveln inatt när jag värmde maten på rasten. Helvete. 2 ggr å gomen.
Jävlar va hä svider.

Ska ut på promenad om ett tag. Har ja nog redan kladdat om men tål att upprepas. Ska låna mä oss en hund.
Djur är kul...  Djur är roligare (tycker jag) än kluttar... Kanske för att jag har bättre/mer erfarenhet av djur..
Mina missar är mina ögonstenar.. Månne försöka peta in en bild på dom 2 sen..
Korta inlägg är inte min starka sida ;)
Ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0