Fredag :D

Tjoho! Då va det heeeelg :)  Gött värre. Känns mera "välförtjänt" å njuta av helgen efter en arbetsvecka. Dock bara 4 jobbade skift denna vecka men de va nog så många skift det ;)
Helg är det å skippar texten om jobbet tror ja.

Nu är det helg å huvet ska tänka på annat :)
Vakna för 45 min sen.
Vet inte hur många signaler det går innan ja begriper att de ringer.
Men ja, galet galet galet trött va ja när Fidde rang. Jag hade beställt väckning 11.30 å får det åxå.
Så ja ska inte gnälla. Men nog tar det emot allt att gå upp efter att legat i 5h. Då har ja inte sovit mer än kanske 4.50h ;)
Aja, e så när man jobbat skift. Ställa om sej hit å dit.

Då ang de tillfälliga sambolivet?
Inte trötta på varandra än iaf. Inte vad ja tror känner iaf.
Kan ha å göra mä att vi inte jobbat å sover ilag.
Han går skift jag går skift. Nu går vi om varandra så jag jobbar å han sover å jag sover när han jobbar.
Så man hinner inte "slita" så mycket på varandra. Nu låter det som jag har en negativ klang som skaver, men så är det junt. Tror även fast vi skulle jobbat samma skift å sova samtidigt att de skulle gå bra.
Vore kanske värre om ja skulle ha en etta bara. Nu finns det ju yta, vi behöver inte se varandra hela tiden. Vi sitter vid varsinn dator i varsitt rum ist ;)

Mja. Nog om det. Skä ta en långis promenadus idag :)
Skönt. Varmt ute så. Ok, värmen hade gärna fått vara kallare. Gillar inte plusgrader i januari.
Ska låna en hund mä så det kan bli trevligt :)
Kila te han kolla post å tebax.
Skulle spendera tid å läsa kokbok igår för att se vad ja ville äta idag. Har jag gjort det? Nä. Ska bara vadå? Gjord väl nåt annat.
Kunde blitt erbjuden lamm te kvällan. Å nog låter det gott. Har dock en erfarenhet av får/lamm att de har en speciell smak. Å nej d eär varken ull eller kofta de är jussom smaken. Åt mycket får (?) i Egypten tror ja. Men det va rätt gott.
Men det har ju som sagt en speciell smak det har det ju...
Å vågar inte låtas tillaga nåt som kanske tar hundra år å sen äter en inte.
Eller nä vågar å vågar. Onödigt om en inte vet om en tycker om. Äter annars det mesta.
Snart skä ja hänga dushdraperiet på tork. Tvättat det vita.
Va fan va ja så dum å köpte nytt på Jysk för ett tag sedan. Turkostblått. Svindyrt. Så tungt. Passar inte alls mitt badrum som går i rosa på kakel va det nu heter mojängen..
Bården mera rosa aktig.
Mattan mä. Blått bröt av lite ja men nää. 500 spänn. Ibland tänker man inte. Eller jo, jag tänkte.
Men ändå inte.
Tänkte bara en uppiggande liten toush..
Oj, där rasa katt i golvet :o
Klev över i en kartong :P

Ah ska ta tag i dagen. Av mä teven å tro det eller ej men nog lite Kylie Minouge... On a night like this bla bla bla  :)
Ha en trevlig helg alles!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0